Monday, April 13, 2009

tiba2 jerr ohh..

assalamualaikum..
semalam..iaitu 12 APRIL 2009..aku borak2 ar ngn my sis..dier citer psl siswa2 yg wjud kat U dier..n siswa2 yg admire dier..then, biler dier dh abis citer sume2 tu, tibe2 jerr dier tye kat aku..bleh plak dier tye..ade x laki yg ske kat aku..haihhh..terkjut aku!tp, still control laa keterkejutan aku..haha..aku pun ngn slmba jwb x..haha..fuhh..nsib baik dier xtye lbih2..slmt aku..ehh..pe yg slmtnyer?ader ke org yg ske aku?hahaa..perasannnn je lbihh..aku ske kat org ader laa..haha..then, tkr topic lainn..pastu, tibe2 je aku terpk cam nk bgtau dier je pe yg aku hadapi..aku pk, pk n pk..but i didn't get the answer..biar je laaa..tutup buku lama, bukak buku baru, xgitu?tp, nk tutup buka lme tu..pyh gilerr arr..mngmbil mse yg terlmpau lme..berzmn2..insyaAllah, xlme lg buku baru tu akan terbuka sedikit demi sedikit dan buku lama itu akan tertutup sedikit demi sedikit..tutup buku lama xbermkna kite akan trus lupee sejrh2 silam..mungkin akan trus mngingati ttpi tidak akan mngulanginya..maybee..papepun, buku lama yang akan bernafas seiring ngan kehidupan kite..buku lama ibarat bayang2 yg akan sntiasa mengekori kite..biarkan byg2 itu mngekori kite..aslkn kite tidak akan bergabung atau bersatu ngn byg2 itu..(mule merepek.. :D)


hari ni pulak..13APRIL 2009..best gak ari nie..first, sbb kwnku dpt hadiah..second sbb kwn aku ckp ngn aku..
yaaaahoooooooooooooo!alhamdulillah..nie laa yg aku nnti2kannyer slma niee..akhirnya dimakbulkan jua oleh DIA..

No comments: