Monday, November 10, 2008

anugerah yg tidak ternilai..:DD...thank u Allah..

hmm..disbbkn skrg nie dh mlmm..pe kte..kite renung jap blikkk..perkara2 yg tlh berlkuu dlm idup kitee..klau nk jiwang pun..leh jer..:D..hmm..jom sme2 kite bce..citerku nie ekk..hahaa..iye2 jer..hmm..yup..aku mmg hilang 2 org kwn baikk..but i'm still have 3 best friends..they always make me happy..they help me to forget the past..the stupid thing that i've done!really happy because of them..i'm the happiest person in the world!mmg bnr..Allah tarikk ssuatu drpd kitaa..but Allah akn gntikn iaa dgn ssuatu yg lbihh2345 baikk drpd yg ditarikk...that's what i feel n realize now..i know..p'kara yg berlku adlh slhkuu..plz give me a chance..a real chance..not a main2 chance(hehe..sorii..ayat xbtul..:D)..anyway, thnx 4 forgiving my stupid things that i've done tu u all..really appreciate it..eventhough i'm not ur best friends againn..ur forgiveness is enough..rse bersyukur sgt..:D..i'm always wait for u all to accept me again in ur life..let's start againn..forget the past..but i know..it's hard for u..i understand..it's okeyy, my friends..u all still my friends in my heart..:DD..sorii..dh jiwang..:D..but that's me..hahaa..bce je laa ekk..xnk bce..tutup mata je..hehe..(:..anyway..thnx a lot 4 accepting me in ur life..


Photobucket
really245 like thisss pic!!miss u all so much!!!!!



Photobucket
love..love..love..love..n love..u all very muchh..:D






1 comment:

iszat said...

adoii nad..pe dah jadi nih..bersyg2 lak ko skg eh..mengalhkan aku dahh !ishh xleyh jd nih..hahhaa..
adoii..xleyh thn tuh..sipa love tuh !haha,.eii geli lak aku beb..hahha.
:DD

*bubye sygg.
*rinud sgt2 kat syg..
ohh tidakk !!hahahaa